utorok 31. marca 2020

MAIL ART ZINES


Z výborného blogu 1000 Flights si dovolím vybrať niekoľko zinov a upozorniť hlavne na príspevky pod tagom mail artKto máte v týchto dňoch trochu času na čítanie, možete sa pozrieť a inšpirovať.


















------------------------------------------------------
























Niekedy začiatkom nultých rokov som bol v kontakte s niekoľkými ľuďmi s ktorými sme si vymieňali listy a kresby. Dano Liberčan, Peťo Mokrý, Green z Bieloruska a iní...
Z niektorých kresieb som nakoniec spravil malý zin Obrázková minigaléria a ten bol vložený do HC/punk zinu YA BASTA č. 6. 
Zin Obrázková minigaléria potom vyšiel v reedíci niekoľko rokov na to. 
To bol môj mail-artový pokus. Samozrejme som nakreslil ešte desiatky kresieb a prikladal ich listov, ktoré som posielal kade tade po svete. A pár ľudí mi na oplátku taktiež niečo poslalo. Raz to zozbieram a vydám. Možno.

Mail art: https://en.wikipedia.org/wiki/Mail_art



Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára