utorok 31. decembra 2019

galériART :: PF 2020


PF 2020




















Linoryt od  môjho syna Ondreja




Tento rok bol celkovo bohatý na výtvarné akcie, ako aj na príspevky na blogu galériART, ktorých som zverejnil najviac za jeho celú existenciu.

Priložil som ruku ku zorganizovaniu niekoľkých výstav, pustil som sa do rôznych nových výtvarných aktivít, napomohol som vydaniu dvoch čísel samizdatového časopisu Na Kolene.

A v ostatnom čase som sa oveľa intenzívnejšie zapojil aj do redakčnej práce na dvoch oficiálnych časopisoch, ktoré už dlhé roky prinášajú informácie o živote (aj o tom tvorivom) ľudí s mentálnym postihnutím.  


Foto roku 2019:
















V knižnici v Karlovke vyrábame s mojimi synmi linoryty.

----------------------

Záverom link na krátky profil zaujímavého výtvarníka Kepkowa: 
https://youtu.be/RjlAXV5yRMo

Rozhovor s ním (aj prezentáciu jeho tvorby) som priniesol na blogu: ceruzouafarbou.blogspot.com/2019/07/rozhovory-o-umeni.htmlhttps://ceruzouafarbou.blogspot.com/2019/11/kresby-od-kepkowa.html



Mišo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára